Klacht: niet na komen van afspraken

op 01 april 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

bij aankoop van de meubels is gegarandeerd dat dit na de derde etage zou worden gebracht van een gewoon huis met een zolderetage. we hebben er met 4 personen bij gestaan en alle 4 hebben het zelfde vernomen en gehoord. Ik heb het nog nagevraagd of het wel echt zo was. en er werd gegarandeerd dat dit geen enkel probleem was om op de derde etage op een zolderverdieping te bezorgen. Ze telde er 1 cent voor zodat ze konden zien dat het op de derde etage bezorgd moest worden. Bij aflevering hebben ze geweigerd om de spullen naar de zolderetage te brengen, en hebben alles weer meegenomen. Mijn zoon die een verstandelijke beperking heeft gaat begeleid wonen op de zolderetage van een gewoon huis met 24 uurs begeleiding waar nog 3 anderen wonen. Nu zit hij zonder meubels. dit is geen miscommunicatie maar het is ons zwart op wit gegarandeerd dat dit geen enkel probleem was. Dus wij voelen ons gewoon voor gelogen. De bezorgers hebben mij gewoon in de kou laten staan zonder meubels want ze brachten niets naar boven.Ik heb meteen Leenbakker gebeld in Venlo en er werd geen oplossing bedacht. Ik heb de klantenservice gebeld en dit ook gemeld maar nee hoor ze laten je gewoon in de kou staan.Er wordt dan wel een melding van gemaakt maar wat hebben wij er aan. als ik dit van tevoren had geweten dan had mijn zoon bij Leenbakker geen meubels uit gezocht en hadden wij alle ellende kunnen besparen. Ik voel mij dan ook behoorlijk beet genomen. en in de steek gelaten door Leenbakker. de leidinggevende deed er heel koel over. ik ben dan ook behoorlijk boos over alles hoe ze mij behandeld hebben,en mij en mijn zoon in de kou hebben laten staan. Ben dan eerlijk en zeg bij aankoop dat ze niet leveren. dan had mijn zoon de meubels nu wel gehad maar niet van Leenbakker. nu moet hij er maandag gaan wonen. Zonder meubels. ik heb geen mensen om de boel naar boven te sjouwen dus daar sta je dan. ik vind het gewoon weg schandalig allemaal. ik voel mij behoorlijk belazerd door jullie. schandalig gewoon zo ga je niet met mensen om. Nu moet mijn zoon op zoek naar een duurdere meubelzaak die wel garanderen dat ze tot op de zolderetage brengen. dank zij U toedoen. wie betaald hen dat hij heeft zo al niets en alles wordt hem zo nog eens afgepakt. Triest gewoon. en dan de emotionele schade wat ze een mens aanbrengen door zo n voorval. schandalig gewoon.Ik ga dit ook bij Rader neerleggen want dit vind ik niet kunnen sorry hoor maar het gaat nog altijd om mensen.

Ik vind dat er wel eens een fatsoendelijke oplossing gevonden had kunnen worden .

Alle klachten die gemeld zijn door Truus Janssen