Klacht: niet mogelijk te retourneren na verkeerde levering

Heb 14 juni bij Mister Auto een distributie riem set + waterpomp besteld op kenteken auto , distributie riem set was goed maar de waterpomp is verkeerd geleverd , aan gezien de auto vandaag klaar moet en op brug staat , heb ik hier in onze plaats een andere waterpomp gehaald .

Nu wil ik de waterpomp terugsturen naar Mister Auto , blijkt dat niet te kunnen , moet dan alles terug sturen ook de distributie riem set om dat ik alles in een keer heb besteld , is toch om het zotte , nu zitten wij met een waterpomp waar we niks me kunnen die ze zelf verkeerd hebben opgestuurd . had ik de waterpomp apart besteld en de distributie riem set ook dan had ik wel de waterpomp kunnen terug sturen . laatste keer dat wij wat bestellen bij Mister Auto .

We zijn alleen tevreden wanneer we gewoon de ongebruikte waterpomp in de originele verpakking kunnen retourneren naar Mister auto .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.J Koning