Klacht: Niet mogelijk Experiabox te wisselen

op 30 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Afgelopen maand heb ik een abonnement afgesloten op KPN glasvezel. Ik heb daarbij aangegeven dat ik graag de experiabox v10 wil ontvangen omdat ik beide bandbreedtes wil gaan gebruiken.

Gisteren kreeg ik het pakket binnen met de experiabox v9. Ik dacht…kan gebeuren. Vervolgens bel ik met de servicedesk en daar wordt me doodleuk meegedeeld dat de v9 ook voldoet en dat ze de box niet gaan omruilen. Dit terwijl ik meerdere keren aan heb gegeven dat ik beide bandbreedtes wil gaan gebruiken. Ik kan dit werkelijk niet begrijpen. De 2 weken bedenktijd zijn inmiddels verstreken en dit betekent blijkbaar ook meteen dat service niet meer nodig is.

Dat de experiabox alsnog wordt omgeruild voordat de monteur volgende week vrijdag komt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Rebekka78

1 maand geleden - Helaas is het probleem niet opgelost door KPN waardoor ik met een extra router moet blijven werken. Dit is onnodig extra stroomverbruik. Volgend jaar maar weer overstappen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rebekka78