Klacht: niet mogelijk betaalwijze wijzigen

op 22 februari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het blijkt dat het niet mogelijk is om de betaalwijze te veranderen in achteraf betalen. De medewerkster kon mij daar ook geen verklaring voor geven. 3 Maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst, vooraf betaald, wat toen ook al niet anders kon..
Waarom wordt het dan aangeboden?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik achteraf kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht H.V

10 maanden geleden - Opgelost.

Wehkamp

Heeft op 15 november 2018 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Aangezien deze kwestie al erg lang open staat gaan we de klacht sluiten.

Ik hoop dat je inmiddels door ons bent geholpen. Mocht dit niet het geval zijn zou je ons dan jouw klantgegevens en een korte omschrijving kunnen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl. Wij pakken het dan zo snel mogelijk op.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door H.V