Klacht: niet mogelijk betaalwijze wijzigen

op 22 februari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het blijkt dat het niet mogelijk is om de betaalwijze te veranderen in achteraf betalen. De medewerkster kon mij daar ook geen verklaring voor geven. 3 Maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst, vooraf betaald, wat toen ook al niet anders kon..
Waarom wordt het dan aangeboden?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik achteraf kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht H.V

4 maanden geleden - Opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door H.V