Klacht: Niet meewerken

op 13 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wegens rode staan is de betaalde factuur van augustus gestorneerd op 1/09/17. Ik had dit direct gezien en op 7/09/17 20 euro overgemaakt. Op 9/10/17 kreeg ik een brief dat de maand augustus niet betaald is. Ik heb op 17/10/17 de klantenservice een mailtje gestuurd met de info zoals hierboven omschreven. Op 15/11/17 krijg ik een mailtje van Bos Incasso met daarin de aanmaning dat ik direct 60 euro moest betalen. Ik was woest, en belde naar de klantenservice en deed mijn verhaal. Ze bevestigde dat er idd 20 is betaald maar zonder factuurnummer. Ok, denk ik dan, foutje van mij, maar nu is daarmee de zaak toch opgelost. Nee was geen antwoord. Ik moest het met Bos Incasso oplossen want de zaak is doorgestuurd naar hen. Hoe zit het met mijn 1e mailtje naar de klantenservice? Ze lopen achter met het lezen van deze inbox. Kortom ze kon niks voor mij doen. Ik moest het zelf met Bos oplossen. Ik stuur met heel veel tegenzin een mail naar Bos, waarop ik weer alles uitleg. Nu sturen ze weer een aanmaning dat ik een betalingsbewijs moet sturen. Ik ben het helemaal zat.

Als het telecom bedrijf nou eens meewerkt en dit hele simpele probleem oplost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teskoert