Klacht: Niet mee willen werken

op 17 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geachte medewerker,

Ik probeer nu al maanden voor elkaar te krijgen om entone kamai te krijgen ipv de Entone die ik heb. Ben er nu al maanden mee bezig. Er wordt al maanden beloofd dat jullie ze gaan uitwisselen en dat ze een voor een worden vervangen. Eigenlijk voel ik me al maanden in de maling genomen en wordt ik elke keer voor gelogen dat het wel allemaal goed komt ! Ik wacht het antwoord van dit formulier nog even af maar als hier niks uitkomt dan bent u mij als klant kwijt. Neem aan dat jullie het zelf ook fijn vinden dat ik netjes betaal zoals we dat in een contract hebben afgesproken. Denk dat jullie dan een paar maanden ook op stoep staan om het geld en de spullen op te halen???
Misschien moeten we dat is proberen dan kunnen jullie gelijk de nieuwe Entone meenemen……

Jeroen Messemaker

Als ik een Entone kamai krijg. niks meer niks minder !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Caiway

Heeft op 19 augustus 2017 om 13:48 geantwoord

Geachte heer Messemaker,

Hartelijk dank voor het gesprek wat wij zojuist gevoerd hebben.

Hierin gaf u aan dat het met name gaat om de onduidelijkheid omtrent de mogelijkheden tot het omwisselen van de Entone, niet zo zeer dat u problemen ervaart met de huidige box. Met de door mij verschafte informatie, hoop ik u volledige duidelijkheid over de situatie te hebben gegeven.

Mocht u nog vragen of problemen hebben, weet u ons te vinden!

Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alex
Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jopie12