Klacht: niet mee te onderhandelen

op 12 maart 2014 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik had mij bij schuldhulp aangemeld en deze hebben voor mij een aanvraag schuldsanering gedaan. En wie ligt er dwars VanArkel. Hier ook het bedrag meer dan verdrievoudigd van het originele bedrag van de schuldeiser. Ik ben bijna een jaar bezig geweest met schuldhulpverlening en alles was rond maart op een bedrag van 700,- euro bij Van Arkel wat nog openstaat loopt alles vast en wordt je weer een jaar terug in de tijd gegooid en erger nog loopt het hele traject vast met alle problemen die er nog bij gaan komen. En 1 maal afgewezen kan niet meer opnieuw worden aangevraagd. Bedankt VanArkel.

Laat ze is in oplossingen denken en niet in het veroorzaken van meer problemen bij mensen die het al niet ruim hebben. Ik ben ook niet voor mijn plezier in de schulden geraakt. Maar Van Arkel helpt je wel met plezier de afgrond in.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door menno_menno