Klacht: Niet levering teleskopische ladder Mr safe bestellling nr 3473795

op 15 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ladder besteld en mail gekregen dat deze zou verzonden worden op 27/12/13.
Track en trace nummer 3SYKOG0303952 geeft melding dat product ontvangen werd door post NL op 27/12 en op transport geplaatst op 28/12/13. Levering zou de volgende dag zijn .
Nadien geen verandering meer. product staat nog steeds ‘onderweg’
Op 31/12 kontakt genomen via contactformulier met de bevestiging dat IBOOD mij zou antwoorden binnen de 5 dagen . Niets gehoord;
Nieuw contact op 08/01/14 zonder resultaat.
Nogmaals contact op 14/01/14 .
Tevens contact gehad met POST NL die mij melden om contact op te nemen met leverancier ??

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling of alsnog levering van die ladder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Heeft op 15 januari 2014 om 13:42 geantwoord

zeer snel bericht nu ,via Klacht.nl , met de belofte binnen de week een nieuwe ladder te verzenden.
Bedankt voor jullie tussenkomst, jullie maken het verschil !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 15 januari 2014 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dany52,

Bedankt voor uw bericht.
Spijtig dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

Uw pakket is helaas verloren tijdens transport naar u.
Binnen een week gaat er een nieuwe zending naar u onderweg.
U kunt dit terugzien en volgen in uw iBOOD account.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en de late reactie.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ibood beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dany52