Klacht: Niet leveren volgends afspraak en telefonisch onbereikbaar

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag een bobine bij mister-auto besteld met express levering omdat de auto niet rijdt.
Deze zou vrijdag 14 juli geleverd worden maar tot op heden niks ontvangen!
Hang al vanaf 09:00 aan de telefoon en wordt er om de 6 minuten uit gegooid of de lijn valt al eerder dood.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik iemand heb gesproken van hun kantoor en een compensatie heb ontvangen voor de gemaakte telefoon kosten en korting op de bobine

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbiepellis