Klacht: Niet leveren volgends afspraak en telefonisch onbereikbaar

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag een bobine bij mister-auto besteld met express levering omdat de auto niet rijdt.
Deze zou vrijdag 14 juli geleverd worden maar tot op heden niks ontvangen!
Hang al vanaf 09:00 aan de telefoon en wordt er om de 6 minuten uit gegooid of de lijn valt al eerder dood.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik iemand heb gesproken van hun kantoor en een compensatie heb ontvangen voor de gemaakte telefoon kosten en korting op de bobine

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbiepellis