Klacht: Niet leveren van telefoon en zeer slechte communicartie van personeel naar klant

op 02 december 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

De eerste telefoon is op afgesproken tijd binnen gekomen zoals afgesproken. bleek deze mankementen te hebben. Dat kan gebeuren dus tot zover geen probleem. Aanvraag geannuleerd en een nieuwe (zelfde ) besteld.

Echter zou deze op zaterdag 26 november geleverd worden. Hier had ik al twee keer achter aangebeld. ( Mijn telefoongegegevens zijn inmiddels bekend bij KPN) Maar op de afgesproken tijd geen telefoon en dus gelijk weer in de telefoon , dezelfde dag want dan ligt het nog vers in je geheugen. Mw.dat ligt niet bij KPN maar bij onze bezorgdienst OPD, Ik kan u een nummer geven dan kunt hen bellen en leveren ze het vanavond nog. Helaas voor uw medewerker zijn zij het weekend gesloten . Dit gaf ik hem al aan maar hij wimpelde het af!!! Daarnaast hebben jullie een samenwerkingsverband met OPD en niet de klant dus raar dat de klant ineens zelf contact moet leggen met OPD.
En ja, u raadt het al. Maandag ochtend 28 november weer in de telefoon met KPN. Al de medewerkers hebben een standaard zij : “Wat vervelend maar ik ga er zorg voor dragen dat het goed komt”. Dinsadg zal de telefoon alsnog geleverd worden. Inmiddels zijn we weer een week verder maar dat kunt u uit het verhaal wel opmaken. En jawel, daar is dan de OPD , even een blijdschap al blijkt het van korte duur. Gelukkig geeft hij zelf aan dat ik het pakje niet aan moet nemen want de zegel is gebroken! Fijn OPD je denkt mee en terecht want na openen van het pakketje zit er geen mobiel in.
Hij neemt er een foto van en gaat ermee terug. Gevolg weer een aantal ( inmiddels 4) thuis gezeten omdat mijn werkgever geen pakjes wil op het werk.
Ik bel gelijk KPN zodra de OPD weg is. Weer die vriendelijke medewerker die het standaard zinnetje opraast. Mijn geduld is nu wat minder vriendelijk en vraag of ze wel weten wat klantvriendelijkheid echt is. Maar de oplossing lijkt nu dichterbij. Of toch niet?
Donderdag zouden ze komen. Het zal u niets verbazen als ook nu de OPD niet aan de deur staat. Gelijk KPN gebeld, ook al is het net wat later dan de levering zou plaatsvinden maar stel je voor dat het nog diezelfde dag kan? Echter wordt ik weer naar het kastje van de muur gegooid en mag ik wederom zelf OPD bellen? Jullie fout en ik mag ook nu weer kosten maken om te bellen en het probleem op te lossen want KPN is zeker van zijn zaak, het ligt aan de OPD.
Ik bel de klachtenlijn en krijg een alleraardigste vrouw aan de telefoon die na lang mij in de wacht te hebben gezet dat het probleem echt bij KPN ligt. Natuurlijk!! Als klant zit je er tussenin en begint er toch heel wat boosheid op te borrelen.
Nadat ik ook nu niet meer teruggebeld wordt (wat overigens beloofd was) besluit ik vrijdag 2 december 2016 nogmaals de KPN te bellen. Tenslotte bel je gratig me ze ( al snappen jullie niet dat tijd bij mij wel geld kost en ik inmiddels klaar ben me KPN) En jawel…. een antwoord!
De fout ligt inderdaad bij KPN, bij hun distributiekantoor!!! Niet bij de OPD maar bij KPN zelf wordt er na ruim 20 minuten verteld. Met het feit dat ik vraag, wisten jullie dat niet een week eerder werd er doodleuk geantwoord:’Ja dat hadden ze ook kunnen zien’. Ik val van me stoel!!! Tjonge wat een service maar als ik geluk heb, wordt ik morgen gebeld? Of het geleverd gaat worden? Mijn gevoel zegt dat hier nog een langer verhaal van gaat worden gemaakt. Echter ik heb geen toestel en tot hoelang moet ik wachten? KPN wil ons als klant houden? Ik ben benieuwd naar de afwikkeling hiervan en anders zit mij niets anders op om mijncontract maar te behouden bij de provider waarbij ik nu ben. Daar wordt je gewoon nog als klant geholpen!

Als de telefoon op tijd wordt geleverd en al mijn kosten die ik gemaakt heb gedeclareerd worden

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Alle klachten die gemeld zijn door Henriette van de Poll