Klacht: NIET LEVEREN VAN PAKKET EN ONBESCHOFT BEHANDELD DOOR MEDEWERKER TELEFOONDIENST

op 09 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 15 december 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

onze excuses dat uw pakket tijdens de eerste afleverpoging niet geleverd kon worden. Ik zie dat er inderdaad wat dingen fout zijn gegaan. We gaan dit intern opnemen.

In het systeem zie ik dat op 12 december uw pakket wel geleverd is. Hopelijk is deze levering wel succesvol verlopen.

Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Heeft op 16 december 2017 om 08:44 geantwoord

Te simpel excuses. Hele dag voor niets thuis geweest. En onbeschoft behandeld aan de telefoon. Schandalig !! Verdere actie vereist !!!

Alle klachten die gemeld zijn door poor0106