Klacht: niet leveren van mobile telefoon

op 06 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu al ruim 4 weken geleden een nieuwe mob.tel besteld en na herhaaldelijk contact te hebben gehad werd ons vandaag verteld dat we nog 4 weken zouden moeten wachten. wij vinden dit niet kunnen en overwegen nu om alles op te zeggen ,mits wij gecompenseerd gaan worden.

Gewenste Oplossing:

Aangezien wij dan ruim 2 maanden op een tel. wachten ,vind ik dat wij ook 2 maanden geen abonnement's kosten hoeven te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Rach