Klacht: Niet leveren van Hoverboard

op 13 september 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Mijn dochter heeft op zaterdag 2 september via hype-store een hoverbeaord besteld. Deze heeft ze bij elkaar gespaard van haar verjaardagsgeld, helemaal blij en trots dat ze het geld bij elkaar had. Helaas een paar dagen later een mail dat het hoverboard helaas niet kon worden afgeleverd binnen de aangegeven termijn, op woensdag, ivm leveringsproblemen vanuit Japan. Hij zou vrijdag komen. Dus nog een paar extra nachten wachten. Maandag avond nog steeds niets, ik heb gebeld maar krijg ze niet te pakken, mail gestuurd maar het mail adres bestaat niet. klachten formulier ingevuld. Geen reactie.
Vandaag nog maar eens een poging gedaan. Hoop op reactie maar heb er een hard hoofd in.

Wanneer mijn dochter haar geld terug heeft gestort op haar rekening. Graag zou ik ook contact willen hebben met een medewerker van hype-store.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Helendusss

8 maanden geleden - Inmiddels hebben ze contact opgenomen via de mail. Het geld is terug gestort. Blij dat het nu is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Helendusss