Klacht: Niet leveren van een laptop

op 27 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een computer besteld omdat deze voorradig was op de BCC website. Na meer dan een week heb ik contact opgenomen en via uw IVR toepassing gehoord dat een bestelmoment niet bekend was. Vervolgens direct met uw contact center contact opgenomen, waar ik dezelfde melding kreeg dat er geen voorraad was. Verbazing alom aan mijn zijde en gemeld dat ik per omgaande mijn geld (399 euro) terug wil. Dit is mogelijk, maar hier gaat een week overheen. Zeer vreemd, mijn geld was direct bij BCC.

Low pricing, high service is niet hetgeen ik ervaar. Het is andersom, geldklopperij en afspraken niet nakomen. Wat ik mis is, is een proactieve houding en mij op de hoogte houden van bestelmomenten. Ik herhaal, op het moment dat ik de laptop in kwestie bestelde was deze wel degelijk op voorraad! Ik heb deze zakelijk nodig!

Ik verwacht een excuus en een compensatie van de zijde van BCC.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 16:40 geantwoord

Beste heer de Wijs,

Vervelend om te vernemen dat uw laptop ten tijde van de bestelling niet meer voorradig was.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak welke u hierdoor heeft ondervonden.

Ik heb het een en ander voor u opgezocht.

De door u bestelde laptop komt op 03-08-2017 weer bij ons op voorraad.

Indien u het apparaat nog wenst te ontvangen dan kunt u dit kenbaar maken door middel van een mail te sturen naar: customerservice@bcc.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door WIJZER