Klacht: niet leveren van een betaald product

op 27 november 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Outspot een Bonsai boompje besteld en met de creditcard betaald. Vier weken geleden is getracht om het product af te leveren; dit was tijdens mijn vakantie in het buitenland. Vervolgens heb ik niets meer vernomen van zowel leverancier als Outspot. Tot driemaal toe heb ik een rappel gestuurd m.b.t. het niet geleverde product.

Gewenste Oplossing:

Indien het bestelde binnen 1 week geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Aper,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat er wel 8 (en 9) dagen na uw bestelling (en geen 4 weken later) getracht werd om de planten te leveren. U was toen niet aanwezig. Uw pakje werd dus in een afhaalpunt geleverd waar het 7 dagen lang opgeslagen werd en vervolgens naar de leverancier teruggestuurd werd omdat u dit niet was komen halen.
Het geld werd ondertussen begin december op uw bankrekening gestort.
Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door WLA Aper