Klacht: niet leveren van de mediaspeler uhd 880

op 06 september 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

op 8 maart 2015 heb ik bij de mediamarkt een philips tv (55pus9109/12) gekocht.rede voor deze keus was de actie van de gratis mediaspeler.ik heb mij direct geregistreerd bij philips voor deze mediaspeler.na enkele maanden maar eens gebeld met philips mij werd toen toegezegd dat deze half augustus verstuurd zou worden . later weer eens gebeld ,en toen werd mij gezegd , dat er over de levering/datum niets bekend is .als ik geweten had dat de mediaspeler zo lang op zich zou laten wachten had ik niet voor deze tv gekozen.teleurstellend dat philips zo met haar klanten omgaat.

als ik eindelijk mijn mediaspeler ontvang

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 september 2015 om 08:30 geantwoord

Geachte klant,

Dank voor uw bericht. De UHD880 was gepland te worden verscheept in het eerste kwartaal van 2015. Helaas is echter de verzending uitgesteld tot het laatste kwartaal van 2015. We excuseren ons voor de eventuele ongemakken die dit veroorzaakt heeft.

Philips Webcare

(Philips Webcare nam contact op met de klant via Klacht.nl op 07/09/2015)

Heeft op 07 september 2015 om 09:07 geantwoord

de klacht is vooralsnog niet opgelost deze is pas opgelost als ik de mediaspeler in huis heb. eerst zien dan geloven .

Alle klachten die gemeld zijn door kokoo