Klacht: Niet leveren van bestelde producten

op 09 augustus 2016 over Home and Living Gifts in de categorie Cadeaushop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1-6-2016 drie hondenbakken besteld ter waarde van 109,50 euro. Na betaling op 2-6-2016 kregen we op 13-6 de melding dat de bestelling was verzonden. Omdat er volgens de track and tracecode niets bij de vervoerder was afgeleverd door dit bedrijf hebben wij contact gezocht. Op 16-6 kregen wij een reactie dat er een storing in de email had plaats gevonden en dat de bakken de komende week verstuurd zouden worden. Na herhaalde pogingen om via mail of de website contact te krijgen kregen wij op 2-7-2016 een email dat de bakken verstuurd zouden zijn op 1-7 en 5-7 geleverd zouden worden. De geleverde track and tracecode gaf dezelfde melding, namelijk dat het product niet was afgeleverd bij de transporteur. Op 5-7 hebben wij aangifte gedaan bij de politie en direct daarna was er contact en kwam er een verhaal dat de transporteur de bakken niet meer kon vinden. Vanaf dat moment kreeg ik iedere week een email dat de bakken verstuurd zouden worden. Op 30-7 hebben wij een email gestuurd dat de bakken op 5-8 geleverd moesten zijn of het geld terug gestort zou zijn op onze rekening. Daarna nooit meer iets gehoord. Op 7-8 opnieuw aangifte gedaan wegens oplichting bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Ze hebben nu voor de tweede keer niet geleverd, dus tevreden zullen wij nooit meer worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ernstwouda
x