Klacht: Niet leveren van bestelde product

op 11 september 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Hoekbank besteld bij Otto , 5 weken levertijd.
Inderdaad na 5 weken werd de bank bezorgd, maar niet de inruilservice die afgesproken was. De afspraak was: nieuwe bank geleverd oude bankstel word meegenomen( al 14,95€) voor betaald.
Geen plek in de wagen voor oude bankstel, dus nieuwe afspraak voor levering gemaakt,week later.
Nieuwe bank teveel beschadigd, word teruggestuurd naar Otto . Otto gebeld, moet nu weer alles opnieuw bestellen, weer 5 weken levertijd, weer snipperdagen aanvragen voor levering en de inruilservice(14,95€) kan ik zeker ook naar fluiten..!!! Ik zeg Otto bedankt…!!!

Graag zou ik de kosten voor de inruilservice terug willen hebben, aangezien mijn oude meubel hier nog staat.! Verder ben ik er nog niet uit om opnieuw een bestelling te plaatsen bij Otto .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 september 2018 om 15:32 geantwoord

OTTO heeft zojuist de klant telefonisch gesproken over de bovenstaande klacht. De klant heeft aangegeven dat zij niet tevreden is met de manier hoe de bestelling verlopen is. Wij hebben hier onze welgemeende excuses voor aangeboden.

De betaling voor de extra service (oud artikel meenemen) wordt teruggestort aan de klant.

OTTO
Aftersales