Klacht: Niet leveren ondanks betaald hebben en beloftes

op 11 oktober 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben een tussen stuk besteld en betaald om onze nieuwe droger op onze nieuwe wasmachine te kunnen plaatsen. Chauffeur had het niet bij zich. Zou het regelen. Gebeurde niks. In de winkel werd ons beloofd dat het snel zou komen. Niks dus. Gebeld, ik zou teruggebeld worden binnen 2 dagen. Nee dus. Week later ik weer bellen. Mevrouw reageerde geïrriteerd, ik had immers nog maar 1x gebeld??? Waar deed ik moeilijk over? Maaaarrrr ik zou binnen 4 uur terug gebeld worden… nee dus. We zijn intussen ruim een maand na levering. Ik durf de machines niet te gebruiken nu… kan niet wassen/drogen dus… beloftes bcc zijn 0,0 niks waard dus…. high service??? No way!

Als de boel geleverd, geplaatst is en in orde is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 13 oktober 2016 om 12:55 geantwoord

Beste mevrouw Klein,

Vervelend dat bezorging zo gelopen is en er geen communicatie naar u toe is geweest.
Ondertussen heeft u het tussenstuk in het filiaal opgehaald en zijn we vandaag langs gekomen om deze te instaleren.
Namens BCC bied ik u graag excuses en een cadeaukaart aan voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.
Dit aanbod zal ik u mailen.

Mieke
BCC