Klacht: Niet leveren mobiele telefoon

op 13 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb me telefoon in september ter reparatie aangeboden bij samsung en ik kreeg te horen dat me telefoon niet te maken was en zou een nieuwe voor garantie krijgen maar nu zijn we al een maand verder en ik heb nog steeds geen telefoon en als je belt waar hij blijft krijg je steeds te horen dat ik moet afwachten en als ik niks hoor dat ik weer moet bellen nou ben ik al tientalle telefoontjes verder en 20 euro lichter en ik heb nog steeds geen foon nou heb ik gisteren 12-10-2016 weer gebelt en natuurlijk krijg je weer hetzelfde verhaal en toen heb ik gevraagt of er al een nieuwe foon was besteld en toen hoorde ik dat hij nog niet eens besteld was heb ook diverse berichten via facebook en messenger gestuurd maar ten eerste duurt dat heel lang voordat iemand reageert en uit eindelijk krijg ook hier weer het zelfde verhaal en heb ook mails gestuurd maar daar wordt helemaal niet op gereageert het is te belachelijk voor woorden dat ze zo met mensen omgaan en je krijgt ook niemand te spreken want niemand durft mij te woord te staan en ze houden allemaal bij elkaar de hand boven het hoofd maar ik betaal wel me abbo terwijl ik er geen gebruik van maak omdat ik geen nieuwe foon heb en ook geen leen toestel dus kortom je krijgt totaal geen info en je wordt maar met het kluitje in het riet gestuurd dit bedrijf doet totaal geen moeite om de foon te leveren of om zsm de klacht op te lossen dus ik ben blij dat ik alleen maar een foon van samsung heb en ook dit zal de laatste zijn want samsung komt er bij mij nooit meer in dus mensen wees gewaarschuwt als je iets van samsung hebt en het gaat stuk dat wordt je aan je lot over gelaten wat een bedrijf is dit pffff

Ik ben pas tevreden als me telefoon kosten terug hebt en een tegemoet koming in me abbo kosten en had ook gevraagt om met een kleine bijbetaling een s7 te krijgen ipv van een s6 maar nu wil ik als compensatie een nieuwe s7 zonder bijbetaling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris369