Klacht: Niet leveren conform afspraak

op 10 juni 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dame / heer,

Op 27/5 zouden onze fietsen tussen 15:15 en 18:15 geleverd worden.
Ze zijn zonder opgaaf van reden niet komen opdagen.
Ook op een mail die ik daarna gestuurd heb en een mail op 30/5 totaal geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Fietsenwinkel.nl zal mij nooit meer tevreden maken.
Ik vind het onbeschoft zo met klanten om te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 juni 2017 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ferry,

Wat vervelend om te horen dat je je bestelling hebt geannuleerd en dat je ongemak hebt ervaren bij de aflevering. Naar aanleiding van de e-mail die je ons hebt gestuurd is er telefonisch contact met je opgenomen. We horen het graag als we nog iets voor je kunnen doen.

Vriendelijke groet,
Stefan - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ferrytheunisse