Klacht: Niet leveren / afspraak niet nakomen

op 10 januari 2014 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een onderdeel besteld bij Replacedirekt. Dit had ik op donderdag besteld en zou dus eigenlijk vrijdag aan moeten komen. Ik had ook geen verzendbevestiging gekregen. Dus vrijdag gebeld, foutje van het magazijn. Kan gebeuren. Zou vrijdag verstuurd worden, zeker zaterdag in huis. Maar vrijdagavond nog geen verzendbevestiging. Dus vrijdagavond laat weer gebeld. Ja eh eh nee was niet verstuurd. Bleek het hele onderdeel niet op voorraad te zijn. In tegenstelling wat de website vermeld en de medewerker mij vrijdagmiddag verzekerde. Het minste wat men had kunnen doen mij hiervan op de hoogte stellen. Maar er zullen meerdere medewerkers gezien hebben dat dit onderdeel er niet lag. Maar hierop is geen enkele reactie ondernomen. En hoe kan men smiddags mij nog verzekeren dat het verstuurd gaat worden terwijl het er niet eens ligt. Dan liegen ze je ook maar wat voor dus zonder je vraag serieus te nemen

Onkostenvergoeding voor onkosten die we nu moeten maken om het onderdeel alsnog te krijgen voor het weekend. Elke dag dat deze laptop het niet doet kunnen we er niet mee werken. En uiteraard zorgen dat we het onderdeel zaterdag nog in huis hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Beste,

We zien dat uw klacht uit 2014 nog altijd met de status \"in behandeling\" terug te vinden is op Klacht.nl.
we hopen, en gaan er stiekem toch wel vanuit, dat het inmiddels toch wel al opgelost mag zijn, anderzijds vernemen we het vanzelfsprekend ook graag.

Graag zouden we u willen vragen te reageren. Liefst vernemen en zien we natuurlijk dat de status gewijzigd naar opgelost kan worden, maar anderzijds zullen we u alsnog zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Hoe dan ook zullen we u voor uw reactie ten aller tijden belonen met een persoonlijke kortingscoupon t.w.v. 10%.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Jaap
ReplaceDirect

Alle klachten die gemeld zijn door bartborstRD