Klacht: niet lees- of hoorbare melding bij inchecken

op 22 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig kan ik bij de incheckpalen op stations voor Arriva niet zien (of horen) dat er is ingecheckt.
Het is niet te zien door de zon, die het display onleesbaar maakt, tevens ook slecht hoorbaar met de nauwelijks hoorbare piepjes.
Bij controle in de trein blijk ik dan niet ingecheckt te zijn.
Gelukkig zijn de conducteurs coulant en bekeuren ze niet.
Maar dit klopt van geen kanten.
Gauw die palen vervangen.
Ga eens te rade bij NS. Daar heb ik dit probleem nooit!!

Gewenste Oplossing:

Incheckpalen vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2017 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Harluck,

Jammer om te lezen dat je geen goede lees- of hoorbare melding bij het in/uitchecken ervaart. Bedankt voor je feedback. Ik heb je klacht naar de betreffende afdeling doorgestuurd zodat deze feedback ter evaluatie van de huidige in- en uitcheckpalen meegenomen kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Harluck