Klacht: Niet langsgekomen voor retour halen product

op 22 mei 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (25-5-2021) zou een bij Otto besteld artikel worden retour gehaald. In de ochtend mail gekregen dat tussen 10.55 en 13.55 het artikel zou worden opgehaald. Om 12.11 melding dat ze me gemist hadden en ik niet thuis was!? Ik was gewoon thuis en ze zijn dus gewoon niet langs geweest.
Otto gebeld en gezegd dat ze vandaag nog moesten komen afhalen omdat ik wel thuis was een speciaal afspraak had afgezegd omdat het artikel zou worden opgehaald. Na ongeveer half uur wachten bleek (hoe verrassend) dat dat vandaag niet meer ging lukken en moest een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Om zeker te weten of ze nu wel op de afgesproken dag zouden langskomen, geprobeerd te bellen, maar toen ik hoorde dat dit 45 cnt p/minuut kost heb ik snel opgehangen. Ook via messenger, wat ze op hun website aangegeven, kun je niet communiceren met Dynalogic.
Wat een klantonvriendelijk bedrijf met nog slechtere service en bereikbaarheid.
Geen aanrader en ik begrijp ook niet dat bedrijven als o.a. Otto en Wehkamp van dit bedrijf gebruik maken. Zeker niet na zoveel klachten te lezen op klacht.nl

Gewenste Oplossing:

Als het artikel opgehaald wordt op de afgesproken dag en tijd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2021 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Ruitenbeek,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw levering niet als gepland verliep. Onze oprechte excuses hiervoor. We zien dat de bestelling inmiddels is bij u is afgehaald voor retour. We zullen een melding hier overmaken om onze service te blijven verbeteren!

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Heeft op 08 juni 2021 om 11:05 geantwoord

Beetje mosterd na de maaltijd en gezien de vele reacties/klachten over dit bedrijf zal het niet echt gaan veranderen, zeker niet als ze € 0,45 per minuut blijven vragen om ze te kunnen bellen!

Alle klachten die gemeld zijn door Aqualand