Klacht: Niet langs gekomen vanwegen onduidelijke reden

op 02 januari 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16 november 2016 mijn toestel besteld bij tele2, Na 5 weken te hebben gewacht zou mijn toestel op zaterdag 31 december 2016 worden geleverd maar daar is niks van gekomen. Ik de volgende werk dag gebeld met de klantenservice en die komen mij vertellen dat mijn bestelling is geanuleerd omdat de chaffeur mijn straat niet kon inrijden. Mijn straat is gewoon toegankelijk voor alle soorten auto’s ik vind dit echt een heel raar excuus!

Binnen een week mijn toestel ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Reviva

1 jaar geleden - Beste Junaid, Allereerst excuses voor de late reactie. Heb je het pakket ondertussen mogen ontvangen? Heb je misschien een ordernummer zodat ik alsnog kan nakijken wat er precies mis is gegaan? Met vriendelijke groet, OPD

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 februari 2017 om 13:34 geantwoord

Beste melder van de klacht,

Gezien deze klacht geruime tijd geleden is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag.
OPD zal actief gaan reageren en samen met u zoeken naar een passende oplossing voor de klacht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Jun123