Klacht: Niet laden van de pagina

op 03 juli 2012 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

Ik heb sinds een paar uur problemen met het laden van een spelpunt-spel-pagina. Melding na verloop van tijd is dat het te lang duur en je wordt doorverwezen naar hun download pagina
Alles is hier geinstalleerd volgens hun aanwijIngen maar geen geluk. Mailtje gestuurd en dan krijg je toch een antwoord wat helemaal niet op mijn probleem slaat maar gaat over verbindingen

dat ze lezen wat iemand schrijft en niet altijd de 'schuld' bij de spelers neer leggen

Bericht van Spelpunt Bingo

5 jaren geleden - Beste Speler, Java zit niet stil en heeft alweer een nieuwe versie uitgebracht. Dat betekent dat we weer fijn kunnen updaten! We merken vaak dat wanneer we telefoontjes of mailtjes krijgen van mensen met laadproblemen dat dit vaak komt door een oude versie van Java of een optie van een virusscanner. Vervelend om te horen natuurlijk, maar het is gelukkig niet het einde van de wereld. Daarom komen we nu weer eens met een handig stappenplannetje om de meest voorkomende problemen met laden op te lossen. Daarnaast is het gewoon mega handig om je Java continue te updaten, want dan draai je altijd de nieuwste versie en ben je verzekerd van optimaal gebruik. Problemen met Java? Als het laden te lang duurt zou dat kunnen betekenen dat er een complicatie is opgetreden Java. Meestal komt dit door een oude Java versie of dat er verschillende versies geïnstalleerd zijn. Volg deze stappen om het probleem op te lossen. Let wel dat sommige termen kunnen afwijken met verschillende versies van Windows. Het onderstaande voorbeeld geldt voor een Nederlandstalige Windows Vista. 1. Ga via START naar het Configuratie scherm (Control Panel). 2. Ga vervolgens naar Programma’s en Onderdelen (Programms of Software) 3. Klik Java aan en kies dan bovein voor verwijderen (uninstall). 4. Doe dit met alle Java onderdelen aanwezig op de computer. 5. Zodra alles gedeinstalleerd is, download en installeer dan Java 7.5 via www.java.com 6. Sluit alle browsers af tijdens de installatie. 7. Zodra de installatie klaar, herstart dan de computer. Nu kun je waarschijnlijk weer op www.spelpunt.nl spelen. Voor het gemak hebben wij ook een filmpje gemaakt van het bovenstaande stappenplan. Let wel dat dit enigszins kan afwijken. Het filmpje is gemaakt met een Engelstalige Windows Vista. Dit filmpje kun je hier vinden: www.youtube.com/watch?v=nOKFsmED2q4 Lost dit het probleem niet op? Dan is de kans groot dat het aan een instelling van de Virusscanner ligt. Recentelijk horen we veel problemen met AVG. Één van de opties van AVG is de LINKSCANNER. Linkscanner is de oorzaak dat veel spelers niet in kunnen loggen. Wij hebben hierover AVG benaderd, en zagen dat spelers dit zelf ook al hadden gedaan. Hier is helaas nog geen oplossing voor, behalve het uitschakelen van de Linkscanner. Is mijn PC dan nog wel beschermd? Ja. Linkscanner doet niets anders dan een melding geven bij betrouwbare en onbetrouwbare websites. Zo zie je als je in Google zoekt een groen vinkje staan achter bepaalde links die AVG als betrouwbaar ziet. Dit is dus NIET de virusscanner. Die staat gewoon aan en beschermd je PC tegen virussen. Linkscanner kan er tevens voor zorgen dat het internetten vertraagd wordt en nu zorgt het er dus ook voor dat er niet op www.spelpunt.nl gespeeld kan worden. Om te spelen zou deze dus uitgezet moeten worden. Het is ook gemakkelijk weer aan te zetten als men klaar is met het spelen van een spel. Om de Linkscanner uit te zetten moet AVG worden geopend (meestal kun je rechtsonder waar ook je internetverbinding staat, MSN, een klokje e.d. AVG vinden). Vervolgens klik je op Linkscanner zoals hieronder met de rode pijl aangegeven. Vervolgens dienen de twee vinkjes van Search-Shield en Surf-Shiled uitgeschakeld te worden. Klik vervolgens op Wijzigingen Wijzigingen Opslaan om de wijziging door te voeren. We zijn er nu bijna! Hierna kun je de browsers herstarten en opnieuw naar www.spelpunt.nl gaan. Naar waarschijnlijkheid kun je nu wel weer inloggen! Lukt het nu nog niet of heb je een andere virusscanner die problemen oplevert? Komt u er nog steeds niet uit,dan kunt u ons bereiken onder 070-4272970. Het Spelpunt Team

Bericht van Spelpunt Bingo

5 jaren geleden - Beste Speler, Java zit niet stil en heeft alweer een nieuwe versie uitgebracht. Dat betekent dat we weer fijn kunnen updaten! We merken vaak dat wanneer we telefoontjes of mailtjes krijgen van mensen met laadproblemen dat dit vaak komt door een oude versie van Java of een optie van een virusscanner. Vervelend om te horen natuurlijk, maar het is gelukkig niet het einde van de wereld. Daarom komen we nu weer eens met een handig stappenplannetje om de meest voorkomende problemen met laden op te lossen. Daarnaast is het gewoon mega handig om je Java continue te updaten, want dan draai je altijd de nieuwste versie en ben je verzekerd van optimaal gebruik. Problemen met Java? Als het laden te lang duurt zou dat kunnen betekenen dat er een complicatie is opgetreden Java. Meestal komt dit door een oude Java versie of dat er verschillende versies geïnstalleerd zijn. Volg deze stappen om het probleem op te lossen. Let wel dat sommige termen kunnen afwijken met verschillende versies van Windows. Het onderstaande voorbeeld geldt voor een Nederlandstalige Windows Vista. 1. Ga via START naar het Configuratie scherm (Control Panel). 2. Ga vervolgens naar Programma’s en Onderdelen (Programms of Software) 3. Klik Java aan en kies dan bovein voor verwijderen (uninstall). 4. Doe dit met alle Java onderdelen aanwezig op de computer. 5. Zodra alles gedeinstalleerd is, download en installeer dan Java 7.5 via www.java.com 6. Sluit alle browsers af tijdens de installatie. 7. Zodra de installatie klaar, herstart dan de computer. Nu kun je waarschijnlijk weer op www.spelpunt.nl spelen. Voor het gemak hebben wij ook een filmpje gemaakt van het bovenstaande stappenplan. Let wel dat dit enigszins kan afwijken. Het filmpje is gemaakt met een Engelstalige Windows Vista. Dit filmpje kun je hier vinden: www.youtube.com/watch?v=nOKFsmED2q4 Lost dit het probleem niet op? Dan is de kans groot dat het aan een instelling van de Virusscanner ligt. Recentelijk horen we veel problemen met AVG. Één van de opties van AVG is de LINKSCANNER. Linkscanner is de oorzaak dat veel spelers niet in kunnen loggen. Wij hebben hierover AVG benaderd, en zagen dat spelers dit zelf ook al hadden gedaan. Hier is helaas nog geen oplossing voor, behalve het uitschakelen van de Linkscanner. Is mijn PC dan nog wel beschermd? Ja. Linkscanner doet niets anders dan een melding geven bij betrouwbare en onbetrouwbare websites. Zo zie je als je in Google zoekt een groen vinkje staan achter bepaalde links die AVG als betrouwbaar ziet. Dit is dus NIET de virusscanner. Die staat gewoon aan en beschermd je PC tegen virussen. Linkscanner kan er tevens voor zorgen dat het internetten vertraagd wordt en nu zorgt het er dus ook voor dat er niet op www.spelpunt.nl gespeeld kan worden. Om te spelen zou deze dus uitgezet moeten worden. Het is ook gemakkelijk weer aan te zetten als men klaar is met het spelen van een spel. Om de Linkscanner uit te zetten moet AVG worden geopend (meestal kun je rechtsonder waar ook je internetverbinding staat, MSN, een klokje e.d. AVG vinden). Vervolgens klik je op Linkscanner zoals hieronder met de rode pijl aangegeven. Vervolgens dienen de twee vinkjes van Search-Shield en Surf-Shiled uitgeschakeld te worden. Klik vervolgens op Wijzigingen Wijzigingen Opslaan om de wijziging door te voeren. We zijn er nu bijna! Hierna kun je de browsers herstarten en opnieuw naar www.spelpunt.nl gaan. Naar waarschijnlijkheid kun je nu wel weer inloggen! Lukt het nu nog niet of heb je een andere virusscanner die problemen oplevert? Komt u er nog steeds niet uit,dan kunt u ons bereiken onder 070-4272970. Met vriendelijke groeten, Het Spelpunt Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelpunt Bingo

Heeft op 04 juli 2012 om 11:38 geantwoord

Beste Speler,

Problemen met Java?

1. Ga via START naar het Configuratie scherm (Control Panel).
2. Ga vervolgens naar Programma’s en Onderdelen (Programms of Software)
3. Klik Java aan en kies dan bovein voor verwijderen (uninstall).
4. Doe dit met alle Java onderdelen aanwezig op de computer.
6. Sluit alle browsers af tijdens de installatie.

Lost dit het probleem niet op?

Met vriendelijke groeten,
Het Spelpunt Team

Alle klachten die gemeld zijn door comarohier