Klacht: Niet kunnen leveren van producten uit de reclamenfoler.

op 01 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames en heren,

Zaterdag 30 september j.l waren wij voor inkopen bij U filiaal aan de Kamperfoelielaan te Eindhoven voor de mosselen uit het reclamefolder. Deze waren uitverkocht. Volgens het personeel zou deze zondag om 12.00 uur weer aanwezig zijn. Zondag was ik rond 12 uur bij het filiaal om deze te kopen doch waren ze weer uitverkocht wat ze hadden maar 3 bakjes gekregen. Vervolgens vroeg ik of een bon kon krijgen voor de koop van de mosselen sals deze weer binnen waren. Maar dit werd geweigerd.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als ik fatsoenlijk word behandeld . Als het product uitverkocht is een tegoedbon ontvang en of U in de reclamefolder vermeld op is op vermeldt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 oktober 2017 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jacwillemse@hotmail.com