Klacht: Niet kunnen leveren van producten uit de catalogus

Heb laatst 6 producten voor algemeenonderhoud voor een mitsubishi pajero besteld daarvan kan men er dan twee leveren. Ik kan me voorstellen dat een product even niet op voorraad is maar lever dan later. Kun je het niet leveren zet het dan ook niet op je webside, maar als je als jullie al geen gangbare producten als filters kunnen leveren denk ik dat je webshop shit is.

Als de producten normaal geleverd worden evt. met enkele dagen vertraging.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 15 juni 2016 om 07:22 geantwoord

Beste heer Helmer,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Via de gegevens die u heeft achter gelaten op Klacht.nl komen wij in een account uit waarin geen bestelling geplaats is waarvan wij onderdelen niet konden leveren.
Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te contacteren helaas zonder succes. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen vanuit het account waar de desbetreffebde bestelling geplaatst is.

Voor op dit moment zetten wij uw klacht op opgelost.

Paul Darcy

Alle klachten die gemeld zijn door helmus