Klacht: niet kunnen leveren binnen gestelde termijn

op 20 december 2012 over design247 in de categorie Internetshops - Meubels

eind oktober hebben we een order geplaatst online, deze direct betaald en op 1 nov 2012 is de order verwerkt. Aanvankelijk zou de levertijd liggen tussen de 3 a 4 weken. Echter ontvingen we de meubels niet. We worden via mail en telefoon erg aan het lijntje gehouden. Ineens gaven ze aan dat zij vertraging hadden i.v.m. niet werkende meubelspuiterij en tevens waren ze geswitched van koerierbedrijf. Elke keer werd verteld dat de “komende week “alles zou binnenkomen, maar tot op heden hebben we niets ontvangen. Er is ons 10 % korting beloofd, maar ook dat geld hebben we nog niet op de rekening. We hebben nog weinig vertrouwen in een goede afloop, vooral nu ze aangaven dat de spullen voor Kerst niet meer geleverd zullen worden omdat de fabriek dicht gaat. Hoe kan men sluiten als er zoveel mensen op hun spullen wachten???
Wij zitten wegens het verkopen van onze oude meubels al weken zonder eettafel en salontfel en dat is met kinderen echt geen pretje. Met de Kerst zouden we bezoek krijgen, maar dat hebben we nu maar afgeblazen.

Vandaag nog al ons geld terug, zodat we voor de Kerst nog andere showroom tafels kunnen aanschaffen.

Bericht van design247

6 jaren geleden - Wij hebben inderdaad de indicatie levertijd van ongeveer 4 weken niet gehaald ivm een defecte spuitcabine op de fabriek. Dit betreuren wij ten zeerste en hebben u hiervoor ook een korting aangeboden welke u ook geaccepteerd heeft. De korting ontvangt u normaliter binnen 10 werkdagen op uw bankrekening. Uiteraard bent u vrij om de order kostenloos te annuleren. Dat zullen wij bij deze dan ook voor u doen en uw aankoopbedrag zo snel mogelijk retourneren. Wij vinden het jammer dat u uw klacht bij verschillende instanties gemeld heeft alvorens ons de mogelijkheid te geven uw klacht op te lossen of om u order zoals u wenst te annuleren. Termeer omdat wij inmiddels meer dan 35000 tevreden klanten hebben mogen bedienen. Hopelijk heeft u er begrip voor dat er af en toe iets fout kan gaan in het productieproces. Daarnaast proberen wij onze klanten in dat geval altijd een passende oplossing te bieden. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u desondanks hele fijne feestdagen toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice Design247.nl

Bericht van design247

6 jaren geleden - Wij hebben de klant inmiddels gesproken en heeft aangegeven nog graag te willen wachten tot de meubelen begin januari binnen komen. Wij hopen dat hiermee de klacht naar tevredenheid is opgelost. Design247.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door design247 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat design247 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

design247

Heeft op 28 februari 2013 om 11:02 geantwoord

Klant heeft inderdaad veel pech gehad met de levering van de bestelde meubelen. Het klopt dat wij in die periode te kampen hebben gehad met een aantal onverwachtse problemen.

De feestdagen vielen in die periode waardoor de fabrikant was gesloten en daardoor de eerste vertraging is ontstaan

Toen de fabrikant weer aan het produceren was kampte de fabrikant met technische problemen in de spuitcabine waardoor een hele partij hoogglans-meubelen door ons is afgekeurd omdat deze niet aan onze kwaliteitseisen voldeden. dit probleem is inmiddels opgelost.

Wij zijn in dezelfde periode een samenwerking aangegaan met een nieuwe transporteur welke niet soepel verliep. Ook dit probleem is opgelost.

Al met al heeft dit voor een vertraging van enkele weken gelden. Wij vinden dit heel vervelend voor de klant.

De klant heeft inmiddels zijn bestelling ontvangen weer naar de alsmede een compensatie voor al het ongemak.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging!

Alle klachten die gemeld zijn door nickynicole