Klacht: Niet kunnen leveren

op 03 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

drie dagen voor de wedstrijd te horen gekregen dat de kaarten niet geleverd konden worden. Vervolgens nieuwe bestelling geplaatst en deze konden alleen nog in duitsland worden afgeleverd. Ik de gegevens van het hotel ingevoerd, blijkt dus dat het hotel de kaarten niet aan kan nemen. Ik moet hiervoor zelf aanwezig zijn. Geen enkele andere mogelijkheid om de kaarten te bemachtigen. Ook qua service krijg ik eigenlijk elke keer dezelfde reactie met dat het niet mogelijk is en dat ik zelf op zoek moet gaan naar een oplossing. Als ik de kaarten wil verkopen kost het mij 27,00!! aan servicekosten. Welke Service vraag ik mij af?

Dat ik de kaarten toch bemachtig door ophalen in de buurt van het stadion, de kaarten bij mijn hotel laten afleveren of het volledige bedrag retour incl de servicekosten

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door voetbalfan1994