Klacht: Niet kunnen inwisselen van bon bij aangesloten bedrijf

op 14 mei 2020 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vanaf 07-03-2020 ben ik bezig om iets recht gezet te krijgen:

On Sat, Mar 7, 2020 8:11 PM, yvovandijk wrote:

Goedenavond, nou ja goed…..

We hebben vandaag gegeten in een Italiaans restaurant in Amersfoort.
Dit restaurant hebben we gevonden via uw site.
Bij aankomst was alles in orde.
Bediening kwam vlot langs.
Bestelling werd opgenomen.
Daarna ging het bergafwaarts en was een uitgedroogd broodje vooraf gevolgd door een soppige kip welke krokant had moeten zijn.
Deze heb ik dan ook, na 1 hap te hebben geproefd, terug laten vliegen naar de keuken en nee ik hoefde geen vervangende maaltijd, ik had gegeten en gedronken in 1x zonder te eten….
M’n vrouw haar pasta was oké, beetje flauw, maar oké en de pasta van m’n zoon was smakeloos, als laatste de pizza van m’n dochter vettig maar ze vond hem wel lekker.

Maar ja, we hadden het anders voorgesteld, want we gingen het vieren dat we na 3,5 jaar getrouwd te zijn eindelijk ons konden vooroorloven dat we trouwringen hadden laten maken…..
Wat feestelijk had moeten zijn, werd een fiasco…. Italiaans fiasco….

En als klap op de vuurpijl: de diner cadeau bon werd niet (meer) geaccepteerd…..
Al maanden niet meer werd me verteld door de chef of eigenaar en een andere bediende vertelde dat ze geen incasso mogelijkheid meer hadden…..
Volgens dezelfde chef stond het restaurant niet meer op de site, had hij zelf in de middag nog gekeken….. Ja ja…. En wel even an publiek zeggen dat hij de kaart niet wilde accepteren, omdat het hem anders 20% inkomsten kost…..
Wat daar van waar is, weet ik niet, maar we hadden een gepeperde rekening (enige wat gepeperd was, rest was smaakloos) en we hebben een nare bijsmaak aan alles overgehouden…..

Als je van soppige kip houdt met droog brood, ga er dan vooral lekker eten, voor alle andere mensen zou ik zeggen: kies een ander restaurant….

Terugkomend op de diner cadeau bon, zie bijlage voor de rekening en uitleg….

En de rekening…. Oh, ze vertelde nog wel netjes dat ze de kip niet heeft gerekend…… Ik zou bijna dankbaar zijn…..

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

Antwoord:
Van: Team Diner Cadeau
Verstuurd: maandag 9 maart 2020 09:36
Aan: Yvo van Dijk
Onderwerp: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Goedendag Yvo,

Vriendelijk dank voor je bericht. Vervelend dat er een probleem was met de verzilvering van je cadeaukaart. Het kan in een enkel geval voorkomen dat de magneetstrip defect is of dat de medewerker de kaart technisch niet goed verwerkt.

Zou je ons een foto van de achterkant van de kaart, een foto van de kassabon en je bankgegevens kunnen toesturen?

Omdat we begrijpen dat het een vervelende situatie is zullen wij het bedrag van de cadeaukaart binnen 10 werkdagen naar je rekening overmaken, nadat wij een foto van de kassabon of van de transactie hebben ontvangen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau
Asterweg 20 B2
1031HN Amsterdam
cid:[email protected]

Door ons te mailen verwerken wij de persoonsgegevens die in je bericht staan. Deze bewaren wij maximaal zes maanden. Je kunt altijd verzoeken om verwijdering van je persoonsgegevens en eerdere correspondentie. Zie de privacyverklaring op onze website voor meer informatie.

On Mon, Mar 9, 2020 9:36 AM, Nermin Senhaji wrote:

Goedendag Yvo,

Vriendelijk dank voor je bericht. Vervelend dat er een probleem was met de verzilvering van je cadeaukaart. Het kan in een enkel geval voorkomen dat de magneetstrip defect is of dat de medewerker de kaart technisch niet goed verwerkt.

Zou je ons een foto van de achterkant van de kaart, een foto van de kassabon en je bankgegevens kunnen toesturen?

Omdat we begrijpen dat het een vervelende situatie is zullen wij het bedrag van de cadeaukaart binnen 10 werkdagen naar je rekening overmaken, nadat wij een foto van de kassabon of van de transactie hebben ontvangen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau

On Mon, Mar 9, 2020 5:48 PM, yvovandijk wrote:

Goedenmiddag,

U heeft m’n bericht niet goed gelezen, ze hebben m’n kaar geweigerd, niet de automaat…..
Dit restaurant wenste geen kaart meer in te nemen!

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk
06-18801573

On Wed, Mar 11, 2020 9:30 AM, Kimberley Bouman wrote:

Beste Yvo,

Bedankt voor je bericht. Wij zullen de desbetreffende afdeling contact op laten nemen met de acceptant.

Bedankt voor het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau

Van: Team Diner Cadeau
Verzonden: woensdag 11 maart 2020 09:30
Aan: Yvo van Dijk
Onderwerp: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Beste Yvo,

Bedankt voor je bericht. Wij zullen de desbetreffende afdeling contact op laten nemen met de acceptant.

Bedankt voor het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau

On Wed, Mar 11, 2020 9:55 AM, yvovandijk wrote:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het bericht, maar hoe nu verder?
Krijg ik daar een terugkoppeling van of uiteindelijk een compensatie?
Hoe moet ik het zien?

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

Van: Team Diner Cadeau
Verzonden: woensdag 11 maart 2020 11:42
Aan: Yvo van Dijk
Onderwerp: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Beste Yvo,

Bedankt voor je bericht. Zodra er meer zekerheid is of een update zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau

Van: Yvo van Dijk
Verzonden: maandag 23 maart 2020 10:44
Aan: Team Diner Cadeau
Onderwerp: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Goedemorgen,

Helaas heb ik nog niets vernomen van u, terwijl op uw site duidelijk staat:

——————————————
Een acceptant wilde mijn cadeaukaart niet innemen terwijl deze wel staat vermeld op jullie website. Hoe kan dit?
Het is mogelijk dat een enkel personeelslid van een restaurant niet op de hoogte is gebracht. Het kan ook zijn dat een acceptant heeft besloten om de Diner Cadeau niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een restaurant tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact met hen op kunnen nemen om duidelijkheid te verschaffen.

Uiteraard garanderen wij het aanbod op onze website en zullen wij in het geval dat de verzilvering niet gaat zoals gewenst een passende compensatie aanbieden. Mail naar [email protected] voor meer informatie.

————————————

Wanneer kan ik iets van u verwachten, zie ook de berichten hieronder.

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

Van: Yvo van Dijk
Verzonden: donderdag 2 april 2020 13:53
Aan: Team Diner Cadeau ; Team Diner Cadeau
Onderwerp: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Wederom bijna 2 weken verder zonder een reactie.
Ik snap dat het ook voor jullie extreme tijden zijn, maar een reactie c.q. oplossing zou gewaardeerd worden.

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

Ma 4-5-2020 11:46
En we zijn weer een maand verder…..
Waarom komt er uberhaupt geen reactie?

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

From: Team Diner Cadeau
Sent: Monday, May 11, 2020 11:35:00 AM
To: Yvo van Dijk
Subject: Re: Niet mogen verzilveren van de kaart

Beste Yvo,

Bedankt voor je bericht.

Het is mogelijk dat een enkel personeelslid van een restaurant niet op de hoogte is gebracht. Het kan ook zijn dat een acceptant heeft besloten om de Diner Cadeau niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een restaurant tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact met hen op kunnen nemen om duidelijkheid te verschaffen.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Diner Cadeau

Ma 11-5-2020 13:19
Ja die standaard reactie heb ik al gehad, meerdere keren zelfs, zie hieronder….
Nu graag een oplossing

Met vriendelijke groet,

Yvo van Dijk

Gewenste Oplossing:

Geld terug en opdoeken van Diner Bon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvovandijk