Klacht: niet kunnen bestellen

op 29 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Eergisteren had u Jersey Hoeslakens in de Stentorkrant. Gisteren wilde ik die bestellen. Dat ging niet, nergens meer in uw collectie te vinden!!

Ik kon mijn verhaal gisteren ook niet op uw site kwijt. Mijn bericht op uw mij bekende mailadres werd niet geaccepteert en kreeg ik heden retour met een in het Engels gesteld advies hoe nu te handelen.
Daar begin ik niet aan. Maar WAT NU??

Als u e.e.a. oplost!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 oktober 2016 om 10:48 geantwoord

Beste Appeldoorntje,

Vervelend om te horen dat u de hoeslakens niet heeft kunnen vinden. Wij zijn nog steeds een dag-aanbieding site, dus de aanbiedingen blijven er zeker een dag opstaan.

Wanneer u een mail stuurt kunt u deze het beste sturen aan info@koopjedeal.nl. U heeft waarschijnlijk een verkeerd mailadres gebruikt.

Met vriendelijke groeten,

Team Klantenservice Koopjedeal

Alle klachten die gemeld zijn door appeldoorntje