Klacht: Niet kunnen bellen en gebeld worden

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

abbonement afgesloten en op 7 juni 2012 is er 25euro van mijn rekening afgeschreven.Op de dag van aanmelding was het overzetten van t-mobile naar simpel binnen 1 minuut geregeld!nou mooi niet want afgelopen maandag kon ik pas de ontvangen simkaart in de telefoon drukken maar niet bellen of gebelt worden.vandaag donderdag nog niet kunnen telefoneren !
ZO SIMPEL GAAT DAT,ergste is dat je niet bereikbaar bent.
geld terug boeken gaat ook niet volgens mijn bank want simpel gebruikt hiervoor een code achter de factuurnummer DUS NIET GOED , OOK GEEN GELD TERUG!WAARDELOOS DAT SIMPEL
klant service is bagger kunnen je niet helpen dus je moet maar gewoon afwachten
ik ga de CONSUMENTENBOND EN TROS RADAR inlichten over dit ****bedrijf

WORD VERVOLGD!!!

Gewenste Oplossing:

ik eis mijn geld 25 EURO en een vergoeding terug voor de afgelopen dagen en de dagen die komen DAT IK NIET KAN BELLEN EN GEBELT KAN WORDEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kelda1974