Klacht: Niet kunnen bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Na in het buitenland internet te hebben gebruik (!) wat niet zou kunnen, kreeg ik bij thuiskomst een sms (6x) dat mijn belplafond was overschreden, en indien er niet werd betaald, mijn telefoon tot de volgende nota per 1.7.2012 werd geblokkeerd. Daarna kwam een sms met het verzoek 50,00 over te maken wat ik meteen overgemaakt hebt. Deze overmaking ging 4 werkdagen duren!!!!!! dus zat ik de hele week zonder telefoon. Zondag 1.7.2012 dd waarop mijn nieuwe termijn in ging, was ik ook zonder telefoon, pas maandag 2.7.2012 kon ik weer bellen. Je kunt ze niet telefonisch bereiken!!!! heel slecht en als je een mail stuurd duurt het notabene 5 werkdagen voor je een antwoord cq bericht krijgt (als je het krijgt). Waardeloze provider, slechte service, gaat nergens over.

Rechtsstreeks telefonisch contact.
Direct aanpak van het probleem
Snellere verwerking van de betaling
Oftewel, normaal service gerichtheid.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel