Klacht: Niet kunnen annuleren ivm overlijden

op 04 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Voor zaterdag 7 oktober een kamer gereserveerd in Fletcher Hotel de Wageningseberg te Wageningen. Dinsdag 3 oktober is mijn moeder plotseling overleden dus begrijpelijk wil ik het hotel annuleren. Netjes gebeld met het hotel om het uit te leggen. Eigenlijk moest het via de mail maar daar had ik de pet niet naar staan, heb ik ook gezegd. Ze moest even overleggen met haar collega maar ze dacht dat het goed kwam. Toch ’s avonds maar even een mailtje van hun erbij gepakt, even op antwoorden gedrukt en de annulering en de reden waarom gemeld. Vanmorgen, 4 oktober, toch voor de zekerheid maar even gebeld. Ik werd nog wel netjes gecondoleerd nadat ik mijn verhaal deed, Stond ook wel in de computer dat ik had gebeld maar ik kreeg ook de mededeling dat ze genoodzaakt waren om 60% van de totale som in rekening te brengen!!!!!!!!I ik zeg: PARDON, mijn moeder is net overleden, dat is toch wel een gegronde reden om te annuleren. Ik kon mooi praten en ik kon lelijk praten maar ze was niet te verwurmen. Een uitzondering kon ook niet gemaakt worden. Ik snap best wel dat er soms misbruik wordt gemaakt en dat mensen afzeggen met een smoes maar hier ben ik zo vreselijk kwaad en verdrietig over………een vriendin heeft het later nog geprobeerd, ik was natuurlijk door de situatie sowiezo al heel emotioneel, dus zij kon het wat rustiger brengen. Nou forget it, regels zijn regels. Ik vind het zo vreselijk asociaal dat ik geld betalen moet voor iets waar ik door erg verdrietige omstandigheden niet eens gebruik van kan maken. Geen enkel spoor van medeleven en gewoon op de strepen staan, bah. Het staat in de regeltjes van het hotel. Ja die heb ik net even bekeken, ze staan onderaan de reservering in iniemini letters, moet haast een loep bij en je moet verschillende keren doorklikken om bij de kern te komen. De prijzen op de reservering staan natuurlijk wel groot want stel je voor dat mensen dat niet zien…….Ik vind het verschrikkelijk dat ik mijn aandacht nu richten op het schrijven van een klacht terwijl ik hele andere dingen aan mijn hoofd heb.

Ik ben tevreden als dit gewoon opgelost word en ik dus niks hoef te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 04102017