Klacht: Niet krijgen waar voor je betaald

op 06 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik wordt der zo schijtziek van je betaald voor iets maar komt der niet bij gistere was ook al gebeurd en dag gelukkig terug gestort want ga niet voor gebakken lucht betalen maar gvd gebeurd het van daag weer bye bye 5,49 ik wil het me geld terug hebben als ik toch niet krijg waar voor ik betaal geen goudstaven niks!!!!

Geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:25 geantwoord

Geachte mevrouw Korsman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 07 juli 2017 om 10:16 geantwoord

Dus STATUS: NIKS OPGELOST

Bericht van Adyen

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw antwoord. We kunnen u niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt. Als u ons de bovengenoemde informatie kunt sturen naar support@adyen.com, kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is. Ik hoor het graag als u meer vragen heeft. Met vriendelijke groet, Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Misz_devil