Klacht: Niet komplete levering goederen

op 12 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb op 06-08-2017 om 20.30 een bestelling gedaan voor een afkort en trekzaag plus 3 zaagbladen bij jullie besteld.
Daarbij werd gevraagd welke datum mij het beste uitkwam voor levering.. Deze levering heb ik gezet voor beide artikelen op 11-08-2017 tussen 11.00 en 15.00 uur op het verzendadres naar mijn keuze.
Nou kwam vandaag op het gekozen adres maar 1 van de 2 pakketten aan, en dat pakket was niet datgene wat ik morgen het meeste nodig heb.
Nu moet ik morgen, omdat de levering volgens de vervoerder morgen pas is, een zaagmachine huren, en dat was, omdat ik deze gekocht had, dan niet nodig..
Dus begrijp dat ik nu extra kosten moet maken omdat er bij u of de vervoerder een fout is gemaakt..
Wie gaat mij deze kosten nu betalen..????

Ik zou graag de gemaakte extra kosten voor het huren van een extra afkort, trekzaag vergoed krijgen..

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 augustus 2017 om 17:43 geantwoord

Bericht van Lidl

3 maanden geleden - PS. Per post sturen we je ook een waardebon toe voor het ongemak.

Heeft op 12 augustus 2017 om 18:35 geantwoord

Als dit de manier is waarop jullie je problemen oplossen hoef ik nooit weer een bestelling bij jullie te plaatsen, ik had op dat moment wanneer ik het nodig had geen afkort, trekzaag.. Dus moest ik een andere huren.. Dus dubbele kosten.. En bovendien als jullie op de website de klanten er voor laten kiezen wanneer deze bezorgt mogen worden, moet je je daar ook aan houden.. Anders moet je dat niet aanbieden.. Want dan breng je bij de klanten ook geen verwachtingspatroon.. En hebben ze niet anders als te wachten op hun product wat besteld is.. Dit is geen manier van sevice verlenen.. Dus voor mij hoeft het bij jullie dan niet meer..

Alle klachten die gemeld zijn door Geeman