Klacht: niet komen opdagen bus 12 en 6 breda

op 04 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 4 mei is tussen kwart voor 7 en half 8 geen bus komen opdagen bij de Nieuw Wolfslaarlaan te Breda. Dit betekend dat 2 bussen de halte op hun route hebben overgeslagen en dit is ook geen uitzondering. Deze lijn is echter zeer belangrijk voor het bereiken van mijn werk. Daarom vraag ik of deze bussen gewoon voortaan op de aangegeven tijden kunnen opdagen.

alvast bedankt,

Bas van der Heijden

Gewenste Oplossing:

Als de bussen komen opdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 mei 2016 om 07:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Bas,

Jammer om te lezen dat het niet goed loopt met deze twee lijnen tijdens de ochtendspits. Omdat je aangeeft dat dit vaker voorkomt, stuur ik je klacht door naar de regio, zodat er naar de punctualiteit van deze twee lijnen gekeken wordt. Hopelijk merk je spoedig verbetering! Voor wat de incidenten van vanochtend betreft bieden we je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Basvdheijden