Klacht: Niet komen opdagen

op 31 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb vandaag 31-8 , 1.5uur op jullie bus gewacht.
Ik was om 20:10 bij de bushalte in Joure (brugstraat). Normaal zou de bus komen om 20:25, Deze had eerst vertraging van 5 min. Vervolgens werd het steeds meer en is de bus nooit meer komen opdagen!! Ik reis elkedag met de bus vanaf joure naar sneek en andersom. Ik vind dat als er een bus uitvalt of gewoon niet komt opdagen dat jullie dit zouden moeten melden!!
Groet Angela.

Gewenste Oplossing:

Meer melden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Angelabrandsma, Wat balen dat de bus niet kwam en dat je niet goed geïnformeerd werd. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Angelabrandsma

3 maanden geleden - Hallo! De vertrek halte was de Brugstraat in Joure, om 20:25 lijnnummer 199, en moest naar de prins Hendrikkade in Sneek, Groet Angela

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Angelabrandsma,

Helaas is deze bus defect geraakt onderweg in Sneek. In Heerenveen stond een vervangende bus klaar, maar die had geen tijd meer om de rit opnieuw te rijden.

Ik zie dat onze verkeersleiding de haltes in het systeem heeft laten vervallen. Als dit wordt gedaan wordt dit direct gedeeld met alle pagina's en planners met reisinformatie. Wat raar dat dit niet werd weergegeven in je reisplanner.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Angelabrandsma