Klacht: Niet komen opdagen

op 02 november 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon van tele2 zou vandaag tussen 15.00 en 18.00 bezorgd worden. Daarna heb ik een mail ontvangen dat dit tussen 15.00 en 16.02 zal zijn. Nu is mijn pakketje vandaag helemaal niet geleverd en ben ik hier wel de hele tijd voor thuis geweest..
Nu lees ik hier dat dit voorval regelmatig voorkomt.
Buitengewone slechte service dus.

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon morgenvroeg binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 04 november 2017 om 20:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Uit de notitie van de koerier begrijp ik dat de koerier telefonisch contact heeft opgenomen met een nummer eindigend op ..03. Hij heeft van een andere aanwezige op het adres begrepen dat u niet op het adres was en heeft toen zijn route vervolgd. Dit was echter wel op een later moment (even na 19u) dan vooraf aangegeven, omdat het rijden van deze rit i.v.m. het zoeken van een vervangende koerier pas later kon aanvangen.

Uw bestelling heeft nu een nieuwe bezorgafspraak voor morgenmiddag, 5 november, tussen 13.15u en 17.30u. Mocht dit bezorgtijdstip u niet gelegen komen, vernemen we dat graag van u.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben,
Vriendelijke groet,
Planning OPD

Alle klachten die gemeld zijn door Annai