Klacht: niet komen opdagen

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laaste paar weken is het zo dat de bussen van arriva niet komen opdagen.
Ik zit nu in mijn examen en ik kan gewoon niet te laat komen ik vertrek al een uur eerder van huis om op tijd te komen maar dan moet de bussen ook wel komen.

Ik ben pas tevreden als de bussen van arriva gewoon rijden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hoi Isabelle, Niet leuk om te lezen dat je de ervaring hebt dat onze bussen niet op komen dagen.Dat is zeker niet de bedoeling. Ik kan me voorstellen dat je met name in je examentijd er niet op zit te wachten dat er geen bus komt. Om je klacht door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig.Waar stap je in, bij welke halte en met welke lijn reis je? Heb je misschien een voorbeeld van een bus die niet is op komen dagen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de vestiging van de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht isabelle15k

8 maanden geleden - Goedemiddag, Ik stap op bij de halte charley tooropweg in leiden richten de vink dat is eerst bus 1. Later verandert hij in bus 2 richting leiderdorp oranjewijk. Op 11-5-2016 om 8:58 kwam hij niet opdagen en een paar keer in de maand maart en april om ongeveer de zelfde tijden. Met vriendelijke groeten, Isabelle keijzer

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 09:41 geantwoord

Hallo Isabelle,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Ik heb dit hele verhaal doorgestuurd naar de teammanager in Leiden zodat dit voorval nader onderzocht wordt en met de betreffende chauffeur besproken wordt. Doelstelling van deze interne melding is om een herhaling van dit soort voorvallen in de toekomst te voorkomen.

^DK
Webcareteam Arriva