Klacht: Niet klantvriendelijk

op 25 april 2017 over Primera in de categorie Boekhandel

Ik kwam aan bij de kassa om mijn pakket op te halen. De verkoper praatte heel bot tegen over me.
Mijn pakket was sinds zaterdag 22 april bij hun aangekomen maar ze hebben het geweigerd en dan is het de 25ste nog een keer bij ze komen en weer hebben ze mijn duurzame pakket geweigerd, omdat ik mijn eigen adres er op moest schrijven. Maar dat is heel vreemd als ik mijn eigen adres zou zetten dan zou het logisch naar mijn huis gestuurd worden niets voor niets heb ik bij het adres van primera gegeven omdat mijn leverancier het daar moest sturen. En ze hebben het ook geweigerd omdat als ik het pakketje niet zou ophalen dan zouden hun het terug moeten sturen met extra verzendkosten die niet zoveel bedraagt. Tuurlijk ga ik mijn pakket ophalen anders heb ik het niet besteld en geld voor uitgegeven. Want het was ook nog eens een duurzame pakket. Dus waarom zou ik het daar laten zitten. Ben ook niet goed op weg geholpen. Wist niet eens waar mijn pakket lag. Niet netjes van primera. Ik moest volgens hen naar de klantenservice bellen. Dat heb ik gauw gedaan en zei hebben weer gezegd dat het terugkomt bij de leverancier. Nou is dat ook niet leuk en fijn voor mij wat nou als die pakket daar niet aankomt en gewoon ergens ligt. En als primera geen pakketten op die manier bewaard, moeten ze het duidelijk op de site aangeven, want dat is overzichtelijker voor elke klant. In mijn verleden had ik toen hetzelfde gedaan en het adres van primera erop toen hadden ze het wel voor me bewaard dus vind het raar dat ze het dit keer 2 keer geweigerd hebben.

Ik kan niet meer tevreden worden omdat het pakket toch al geweigerd is en ergens is dat ik nog niet weet. Ik moet maar afwachten tot wanneer het terecht is bij de leverancier en anders is mijn geld ook weg en het pakketje. Teveel ellende.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mehrin