Klacht: Niet klant vriendelijk en altijd wel wat met het systeem

op 04 mei 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer/mevrouw,

Hierbij wil ik duidelijk maken dat ik echt niet goed ben geholpen door jullie klantenservice Dhr. Wessel !!!
Ik krijg hoge facturaties dat zal verwerkt worden en niet is gedaan. Ik krijg iedere keer sms’jes dat ik over mijn bundel heen ben terwijl ik nog ruim 2000 Mb over heb!
Ik spreek met Wessel hier over !
En hij zit maar te blazen en te kuchen !
Ik vraag zijn naam en zijn achternaam en hij zegt dat gaat u niets aan! Het is maar goed dat ik goe oplette in het begin dat hij zei Wessel! Jullie nemen het gesprekken over en zou graag willen dat jullie het gesprek luisteren en hem erover aanspreken.

Mvg,
Keziban

Niet te vreden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 04 mei 2017 om 16:11 geantwoord

Beste Keziban,

Bedankt voor uw reactie.

Het is spijtig te moeten lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden van het gesprek met één van mijn collega\'s.

Om uw feedback te kunnen bespreken heb ik het gesprek voor u teruggeluisterd.

Mijn collega heeft uw vragen met, betrekking tot de verrekeningen en toegekende compensatie, juist weten te beantwoorden.

Met het recht op privacy van medewerkers is mijn collega niet verplicht om een achternaam te geven, de collega heeft u, op de vraag wat zijn naam is, wél twee keer zijn voornaam gegeven.

De geboden tegemoetkoming is verrekend met de facturen van januari en februari 2017, er zijn geen onterechte bedragen van uw bankrekening geïncasseerd.

Gezien u dit betwist heeft mijn collega u ook gevraagd om betaalbewijzen van de volgens u teveel geïncasseerde bedragen te overleggen. Tot op heden hebben wij deze nog niet mogen ontvangen.

De collega heeft feedback ontvangen over de toon van het gevoerde gesprek ter verbetering van onze dienstverlening in de toekomst.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Remco

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door M.taskiran@live.nl