Mijn Klacht:
Vandaag product geprobeerd te kopen bij bcc almere. Jongedame was zeer kortaf en toen ik om factuur op naam van t bedrijf vroeg kon zij deze niet correct overhandigen. Toen ik de factuur kreeg bleek hier maar de helft van de bedrijfsnaam op te staan toen ik zei dat ik t toch echt op naam van t bedrijf wilde kon dit niet veranderd worden en werd ik ronduit brutaal behandeld doordat ik werd aangesproken met je en jij terwijl ik deze jongedame niet ken en ook niet met dr op school hen gezeten. Toen ik t onbeschofte gedrag zat was en ze absoluut niet van plan was om een correcte factuur te gaan leveren wilde ik mijn geld terug. Dit kon ook niet want kon alleen maar gestort worden en dan moet je daar 7 dagen op wachten. Schandalig geholpen. Duurde ongelofelijk lang voordat ze t had ingetypt had bankpas gegeven zodat t niet mis kon gaan. Gelukkig checkte ik t rekeningnr had de jongedame in kwestie ook nog eens typefout gemaakt in t reknr. Geen excuus niets en weer moest alles over. Ze oveelegde met de chef en ook.die deed niets. Geen personeelslid die haar te hulp schoot terwijl ze gewoon met elkaar zaten te kletsen. Wat een onbeschoft personeel. Zeer klantonvriendelijk en dan ook nog beweren dat wij nog nooit daar iets hadden gekocht. Heb er toch heel wat prive en vr t bedrijf gekocht altijd een correcte factuur en ineens is t niet meer mogelijk doordat een onbeschofte jongedame er geen zin in heeft en nee nu zullen wij er inderdaad nooit meer iets gaan kopen. Schandalig hoe de dienstverlening daar achteruit is gegaan. Kennelijk willen zij niets meer verkopen
Gewenste Oplossing:
Niemand binnen t bedrijf was daar in staat om een fatsoenlijke factuur uit te reiken terwijl dit verplicht is bij de belastingdienst. En nu moet je ook nog eens een week op je geld wachten terwijl de kassamedewerkercte beroerd is om t op te lossen.
