Klacht: niet in staat om fatsoenlijk een factuur uit te printen en als je erom vraagt wordt je dr een medewerker onbehoorlijk geholpen en met je en jij aangesproken alsof je bij haar op school hent gezeten

op 11 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag product geprobeerd te kopen bij bcc almere. Jongedame was zeer kortaf en toen ik om factuur op naam van t bedrijf vroeg kon zij deze niet correct overhandigen. Toen ik de factuur kreeg bleek hier maar de helft van de bedrijfsnaam op te staan toen ik zei dat ik t toch echt op naam van t bedrijf wilde kon dit niet veranderd worden en werd ik ronduit brutaal behandeld doordat ik werd aangesproken met je en jij terwijl ik deze jongedame niet ken en ook niet met dr op school hen gezeten. Toen ik t onbeschofte gedrag zat was en ze absoluut niet van plan was om een correcte factuur te gaan leveren wilde ik mijn geld terug. Dit kon ook niet want kon alleen maar gestort worden en dan moet je daar 7 dagen op wachten. Schandalig geholpen. Duurde ongelofelijk lang voordat ze t had ingetypt had bankpas gegeven zodat t niet mis kon gaan. Gelukkig checkte ik t rekeningnr had de jongedame in kwestie ook nog eens typefout gemaakt in t reknr. Geen excuus niets en weer moest alles over. Ze oveelegde met de chef en ook.die deed niets. Geen personeelslid die haar te hulp schoot terwijl ze gewoon met elkaar zaten te kletsen. Wat een onbeschoft personeel. Zeer klantonvriendelijk en dan ook nog beweren dat wij nog nooit daar iets hadden gekocht. Heb er toch heel wat prive en vr t bedrijf gekocht altijd een correcte factuur en ineens is t niet meer mogelijk doordat een onbeschofte jongedame er geen zin in heeft en nee nu zullen wij er inderdaad nooit meer iets gaan kopen. Schandalig hoe de dienstverlening daar achteruit is gegaan. Kennelijk willen zij niets meer verkopen

Niemand binnen t bedrijf was daar in staat om een fatsoenlijke factuur uit te reiken terwijl dit verplicht is bij de belastingdienst. En nu moet je ook nog eens een week op je geld wachten terwijl de kassamedewerkercte beroerd is om t op te lossen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 mei 2016 om 12:02 geantwoord

Beste Doko,

Vervelend om te horen dat uw aankoop in het filiaal niet naar wens is verlopen. Als ik uw bericht lees is de klacht begrijpelijk en wil dan ook namens BCC excuses aanbieden.

De klacht wordt doorgeven aan het filiaal zodat wij onze service en communicatie kunnen verbeteren.

Mieke
BCC

Heeft op 12 mei 2016 om 14:05 geantwoord

Het is geen oplossing. ze hadden gewoon op dat moment meteen een chef erbij moeten roepen ze zaten er notabene bij en dat ik dan 7 dagen op mijn geld moet wachten vind ik al helemaal absurd omdat bcc geen fatsoenlijke factuur kan overhandigen met juiste naw gegevens moet ik nu boeten. En dan ook zonder enig excuus in de winkel niet van de jongedame in kwestie die in eerste instantie niet eens bereid is om een factuur op een correcte manier aan te leveren (kennelijk niet op de hoogte van de eisen van de belastingdienst) en dat ze ten tweede nog eens het verkeerde rekeningnummer intypt terwijl het pasje voor haar neus ligt en dan zonder excuus mij gewoon laat wachten totdat ze het voor de 2e keer ging intypen na overleg met haar baas. zonder mij daarin te betrekken. En dus ook geen baas die zich er wel mee heeft bemoeid die even de moeite neemt om te proberen het op te lossen. Als bedrijf kun je daar dus beter niet heen gaan want de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. En oplossinggerichtheid is al evenmin onvoldoende anders had ik het product daar wel gekocht en had ik gewoon een correcte factuur gekregen nu heb ik het product elders gekocht en mij zullen ze daar niet meer zien.

Alle klachten die gemeld zijn door m doko