Klacht: Niet in het geboekte hotel

op 17 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik had samen met een vriendin een tweepersoonskamer geboekt in hotel Karlovo. Dit hotel was geschikt voor jongeren. Bij aankomst werden we naar een ander hotel gestuurd, dit hotel was niet geschikt voor jongeren. Gedurende onze vakantie moesten we nog een keer verhuizen naar een andere kamer in datzelfde hotel en uiteindelijk voor de laatste nacht nog naar een heel ander hotel. Kortom, we hebben geen enkele nacht geslapen in het hotel dat we geboekt hebben en de jongerenbeleving hebben we totaal niet mee gekregen. In de andere hotels verbleven namelijk alleen maar ouderen en gezinnen. We moesten telkens tussen de hotels heen en weer lopen, want het ontbijt en onze locker waren wel in hotel Karlovo. Uiteindelijk hebben we dus 3 keer moeten verhuizen in een week tijd!! Dit vind ik mijn geld niet waard, want de vakantie was niet goedkoop.

Ik zou graag de helft van mijn geld terug krijgen. Dus ongeveer 600 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelienxx