Klacht: niet houden aan de afspraken

op 28 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn bestelling zou 27 mei tussen 14.00 – 18.00 uur bezorgd worden.
Ben thuis gebleven, maar werd niet verwittigd, dat het niet bezorgd zou worden op de afgesproken tijd.
Heb zelf kontakt opgenomen en dhr. Bram Valkenberg gesproken.
A.s. dinsdag hoor ik MISSCHIEN wanneer het artikel bezorgd wordt.
Uw advertentie voor 12.00 uur gebeld de volgende dag in huis is misleidend.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als ik door Wehkamp gebeld wordt als ze zich niet aan de afspraken kunnen houden en niet zelf aan de bel moet trekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 mei 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat je pakketje niet geleverd is.
Uiteraard streven wij ernaar altijd de volgende dag te leveren. In dit geval is er tijdens de verzending een sorteerfout opgetreden, waardoor het pakketje binnen 3 bezorgdagen met vertraging bezorgd wordt.

Omdat dit tijdens de verzending is opgetreden, hebben wij hier geen inzicht in. We nemen je feedback hierover mee.

Op dit moment is het afwachten wanneer het pakket geleverd wordt. Mocht je het zo spoedig mogelijk willen ontvangen, raad ik je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen. Indien je het dan dubbel ontvangt, kun je één pakket weigeren.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door C. Verdam