Klacht: niet houden aan bustijden

op 09 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 7 richting Dordrecht op de heimerstein rijd nu al voor mij voor de derde keer te vroeg voor bij. Vandaag 2 min te vroeg en de chauffeur ziet me rennen maar rijd gewoon door. Gewoon schandalig vind ik dit houd je aan de dienstregeling en ga niet snel snel om maar een kopje koffie te drinken.

Als er aan de dienstregeling wordt gehouden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hallo Ana, Dat is niet leuk. Zou je mij nog aan kunnen geven hoe laat en wanneer dit precies was? Dan zet ik je klacht door naar de regio, zodat dit verder onderzocht wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht wedr

8 maanden geleden - Dat was op maandag 9 mei 2016 om 11:19 bus 7 richting Dordrecht CS via centrum halte heimerstein die had om 11:21 moeten komen

Arriva

Heeft op 18 mei 2016 om 07:15 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb je klacht doorgezet naar de teammanager in de regio zodat hij uit kan zoeken waarom de bus te vroeg bij de halte was en waarom de chauffeur jou vorige week niet heeft meegenomen. Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat hij je niet gezien heeft.

We bieden je hoe dan ook onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door wedr