Klacht: Niet houden aan afspraken /misleiding op de website

op 17 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Begin juli een fiets gekocht via fietsenwinkel. Levering zou zijn in week 33.prima want ik was toch nog niet thuis. Nadat ik de foto’s van de fiets had bekeken twijfelde ik over de vorm van het stuur, een bezoek gebracht aan de fietsenwinkel in Arnhem (zaterdag) en daar kon de bestelling omgezet worden naar een andere fiets met een voor mij beter stuur. Levertijd 1 werkdag, werd uiteindelijk bezorgd op de eerstvolgende vrijdag.
Volgens de site was fietsmaatje 54 voor mij goed (lengte 1,69 – 1.7x), maar het zadel bleek te hoog te zijn. Gelijk naar de fietsenwinkel in Heerenveen geweest en daar kon die omgeruild worden voor een maat 50. Dus onjuiste informatie op de website over de maat van de fiets.
Nu ben I’m inmiddels 2 weken verder en de fiets is er nog steeds niet. Ik zou op vakantie naar zuid Frankrijk en daar vel fietsen, maar die vakantie kan niet meer door gaan. Hopelijk komt de fiets mogen zodat ik nog 5 dagen op vakantie kan.
Ik wordt door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd, en ook de informatie die ik krijg uit de winkel in Heerenveen klopt niet.
Ik hoop dat ik verder geen problemen krijg net de fiets, want dan zie ik het zwaar in over er het verloop.

Omdat de fiets geruild moet worden heb ik de ‘nieuwe’ fiets opnieuw moeten betalen, ik zou het geld zo snel mogelijk weer terug gestort krijgen. Tot op heden nog is dit ook nog niet gebeurd

- fiets compleet geleverd
- geld op mijn rekening
- excuses van de eigenaar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Beste Sjoukje, Wat vervelend dat je langer moet wachten op je fiets, ik begrijp dat dit niet leuk is. Ik zou graag met je meekijken naar een oplossing. Heb jij daarom je ordernummer voor mij? Ja kan deze in een privébericht via Facebook naar ons toesturen. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoukje De Jong