Klacht: Niet goed werkend product ontvangen en leverancier weigert product retour te nemen

op 16 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

9 april jl bestelde ik bij Bol.om A66 Infrarood Thermometer met LCD Display – Koortsmeter voor 72,99

Eind april ontvang ik het artikel – bij het uitpakken ontstaat het vermoeden dat dit een reeds geretourneerd product is van iemand anders. Het apparaat werkt niet naar behoren en wijkt erg af van een andere metingen en elke meting is anders!!
Ik meld m meteen retour en stuur m terug naar het bedrijf (Biovera Europe B.V.) dit via bol.com geleverd heeft . Daarna volgt een niet fijne mailwisseling tussen deze leverancier en mij over dat de verpakking beschadigt zou zijn. Iets wat mij vaker over komt als ik iets bij Bol.com bestel – zeker sinds Corona worden pakketjes minder netjes bezorgd en vaak met geweld in de brievenbus gepropt of over het hek gegooid. Dus zeg ook dat ik geen vertrouwen meer heb en mijn geld retour wil en wijs erop dat ik het product bij Bol.com heb gekocht en niet bij hen.

Begin deze week heb ik via chat contact gehad mer klantenservice van Bol.om en vragen ze mij geduld te hebben – ik zou binnen 3 dagen een reactie van jullie krijgen – maar deze bleef uit.
Ondertussen was online al wel de status gewijzigd op de site van Bol.com in dat de retour geweigerd was en dat het pakket opnieuw zou worden terug gestuurd. Iets wat overigens ook niet waar is want er is niets naar mij terug gestuurd.

Gisteren weer contact met een medewerkster van Bol.com via de chat gehad – ik neem aan dat jullie die kunnen nazien – maar ook daar kwam geen oplossing.

Ik moest dan maar een mail sturen – wat ik gelijk gedaan heb. Waar ik weer vandaag een antwoord op kreeg dat de leverancier bij zijn standpunt blijft en zij hem wel gaan vragen het product terug te sturen.

ik heb weer gereageerd dat ik dit geen oplossing vind – want ik heb dan nog steeds een gebruikt en niet degelijk werkend product!

Ik wil dat deze koop ongedaan gemaakt word en Bol.com mijn geld retour stuurt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Levito66