Klacht: Niet goed voorbereid op examen Capita Selecta (studie assistent makelaar)

op 08 augustus 2018 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben van mening dat de NHA mij niet goed heeft voorbereid op mijn examen Capita Selecta. Na het maken van het examen werd mij duidelijk dat in het examen andere stof wordt behandeld dan in de boeken die ik van de NHA heb ontvangen. Ik heb mij daarom niet goed kunnen voorbereiden en het examen niet gehaald. Ik heb eerder een soortgelijke klacht gelezen uit 2015, waaruit blijk dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart.

Graag verneem ik van de NHA hoe ik mij beter zou kunnen voorbereiden op het examen Capita Selecta. Het examen kost elke poging € 180,-, ik zou het zonde vinden om dit nog 5 keer te spenderen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

3 maanden geleden - We hebben contact met de cursist opgenomen en dit wordt verder in behandeling genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 20 september 2018 om 09:03 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht van onze cursist op Klacht.nl hebben wij dit in behandeling. genomen. Wij hebben contact met de cursist opgenomen en hebben haar aangegeven graag meer informatie te ontvangen, zodat we haar opmerkingen kunnen uitzoeken. Via mail is hierover contact geweest en we gaan op zoek naar de juiste informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaitey